OSTOSKORI

Ostoskorissa on 0 tuotetta
Yhteensä: 0,00

Max Trading Oy:n toimitus- ja maksuehdot

1. Soveltamisala ja voimassaolo
Näitä sopimusehtoja sovelletaan MaxTrading Oy:n ja asiakkaan (myöhemmin Asiakas) väliseen etäkauppaan, ellei tuotekohtaisissa ehdoissa (myöhemmin tuotekohtaiset ehdot) ole toisin sovittu. Tuotekohtaisia ehtoja voidaan esittää tuotteen tarjoamisen yhteydessä ilman, että ehdot olisi erotettu tuotteen muusta kuvauksesta erilliseksi kokonaisuudeksi.
Ehdot ovat voimassa toistaiseksi 1.3.2011 alkaen.

2. Sopimuksen syntyminen
Tilaussopimus syntyy, kun MaxTrading Oy on hyväksynyt Asiakkaan tekemän tilauksen.

3. Toimitusaika ja -tapa
Nettikaupassa tehdyt tilaukset pyritään lähettämään asiakkaalle vuorokauden kuluessa tilauksesta. Nettikaupassa tehtyjen tilauksen toimitusaika on enintään 7 työpäivää Suomessa ja muualle Euroopan talousalueelle korkeintaan 20 työpäivää tilauksen vastaanottamisesta. Emme toimita tuotteita Euroopan talousalueen ulkopuolelle emmekä vastaa meistä riippumattomista toimituksen viivästymisistä.

Jos tilauksessa on tuotteita, jotka eivät ole vielä tilausta käsiteltäessä ilmestyneet tai ovat tilapäisesti loppuneet varastosta, tilaus toimitetaan erissä saatavuuden mukaan. Tilauksen toimittaminen erissä edellä selostetusta syystä ei vaikuta Asiakkaan maksettavaksi tuleviin toimituskuluihin, ellei tilausta ole tehty kotiinkuljetuksena.

Nettikaupassa tehdyt ostokset toimitetaan lähes aina postin kautta. Alle 3 cm paksuiset lähetykset lähetämme kirjeenä. Nämä lähetykset tulevat aina suoraan ilmoitettuun postiosoitteeseen. Yli 3 cm paksuiset lähetykset lähetetään maksikirjeenä tai postipakettina lähimpään postikonttoriin. Tilauksen mukana lähetetään paperitulosteena kuitti (lukee lasku) /lähete ostoksista. Halutessasi tilaus toimitetaan myös kotiin toimituksena.

Pyydämme huomioimaan, että mikäli haluatte noutaa tuotteet MaxTrading Oy:n toimitiloista (osoite: Westendintie 1, 02160 Espoo), ostettavista tuotteista ja tuotteiden noutoajasta on sovittava erikseen puhelimitse (puh. 020-7691970) tai sähköpostitse (info@enervit.fi). Noudettaessa tuotteet MaxTrading Oy:n toimitiloista maksu suoritetaan pankki- tai luottokortilla (Visa-, VisaElectron ja MasterCard -luottokorteilla) paikan päällä. Käteismaksu ei ole mahdollinen.

4. Maksutavat
Nettikaupassa ostokset voidaan maksaa seuraavasti:
Verkkomaksu: Tilauksen voi maksaa Sampopankin, OP-Pohjolan, Aktia/Sp/Nooa/Pop:n, Nordean, Tapiola S-Pankin, Handelsbankenin ja Ålandsbankenin verkkopankissa. Seuraa verkkopankin ohjeita maksun maksamiseksi. Kaikki tiedonsiirto on SSL -suojattu, kukaan ulkopuolinen ei voi nähdä tietojasi.

Alle 18-vuotiaat voivat tehdä ostoksia verkkokaupasta vain maksaessaan tilauksen verkkomaksulla. Alle 18-vuotiaat Asiakkaat tarvitsevat ostosten tekemiseen lisäksi vanhempien luvan.
Luottokortit: Verkkokaupassa voi maksaa Visa-, VisaElectron ja MasterCard -luottokorteilla. Kaikki internetissä tapahtuva tiedonsiirto on SSL-suojattu, mikä tarkoittaa, ettei kukaan ulkopuolinen voin nähdä tietojasi.

Mikäli haluat maksaa Visa, Visa Electron tai MasterCard-korteilla, MaxTrading Oy toimii ainoastaan tuotteiden ja palveluiden markkinoijana ja lisäksi toimittaa tuotteet ostajalle. Reklamaatioista vastaa Checkout Finland Oy.

Checkout Finland Oy toimii Visa, Visa Electron tai MasterCard-korteilla tehtävissä maksuissa tuotteen myyjänä ja kauppa syntyy asiakkaan ja Checkout Finland Oy:n välille. Myyjän vastuulla ovat kaikki kauppaan liittyvät velvoitteet. Checkout Finland Oy Oy on myös maksun saaja.

Checkout Finland Oy

Asiakaspalvelu
asiakaspalvelu@checkout.fi
0800 552 010
Arkisin klo 09 - 16


5. Tuotteiden hinnat ja toimituskulut
Kaikki hinnat sisältävät makeisveron sekä arvonlisäveron 14% tai 24% (tavarat ja palvelut).
Tilatessasi tuotteet ilmoittamaasi postiosoitteen lähimpään postitoimipaikkaan, emme veloita lainkaan toimituskuluja. Tilatessasi kotiinkuljetuksen veloitamme toimituskuluina 8,90 euroa.
Ulkomaille toimituskulu on alle kahden kilon (2 kg) toimituksissa 8 euroa ja yli kahden kilon (2 kg) toimituksissa 18,00 euroa.

6. Kuluttaja-asiakkaan peruutusoikeus ja palautukset
Kuluttaja-asiakkaalla on oikeus 14 päivää tilauksen vastaanottamisesta tutustua tuotteeseen ja palauttaa se, mikäli se ei vastaa asiakkaan odotuksia.
Palautettavan tuotteen on oltava samassa kunnossa kuin se toimitettiin.
Peruutusoikeuden aikana tai tuotteen viallisuuden vuoksi palautetut tuotteet palautetaan Asiakaspalautuksena.

Asiakaspalautus on maksuton Asiakkaalle Suomessa. Muistathan palautuksen yhteydessä:
1) mainita postissa, että kyseessä on ASIAKASPALAUTUS ja mainita YRITYKSEMME KOKO NIMEN (Max Trading Oy) JA NUMERON XXXXXXX (Asiakaspalautusnumero);
2) liittää kopio laskusta mukaan lähetykseen;
3) ilmoittaa pankin ja pankkitilin numeron kauppasumman palauttamista varten; ja
4) täyttää postin asiakaspalautuslomake halutessasi kuitin palautuksesta.
Maksamme tuotteen hinnan sekä palautuksesta mahdollisesti aiheutuneet postikulut. Mikäli olet tilannut tuotteet alun perin kotiin toimitettuna, emme palauta kotiin toimituksen kuluja (8,90 euroa) palautuksen yhteydessä.
Peruutusoikeutta ei ole, mikäli tuote ei ole myytävissä edelleen. Pidätämme oikeuden periä palautuskustannukset asiakkaalta, jos asiakaspalautus on tehty aiheetta tai toimitusehtojen vastaisesti. Epäselvyyksien välttämiseksi ennen tuotepalautusta pyydämme, että otatte yhteyttä MaxTrading Oy:n asiakaspalveluun.

7. Reklamaatiot ja tiedustelut
Asiakkaan tulee tarkastaa toimitus välittömästi vastaanotettuaan sen. Mahdollisista tuotevirheistä on ilmoitettava viipymättä MaxTrading Oy:lle. Kuluttaja-asiakkaalla on kuitenkin kuluttajansuojalain mukaan aikaa ilmoittaa virheestä kahden (2) kuukauden kuluessa virheen havaitsemisesta.
Verkkokaupasta tehtyihin tilauksiin tai laskutukseen liittyvistä virheistä on ilmoitettava MaxTrading Oy:n asiakaspalveluun.

8. Kuljetuksessa tapahtuneet vahingot
Mikäli tuotteet ovat vaurioituneet kuljetuksessa, toimituksesta tulee tehdä vahinkoilmoitus Postille. Mikäli lähetys on selvästi vaurioitunut kuljetuksen aikana (esim. mikäli pakkaus on vuotanut tai muuten vaurioitunut), se tulee viedä lähipostiin avaamattomana. Mikäli tuotevaurio havaitaan pakkauksen avaamisen jälkeen, kannattaa lähetys viedä sellaisenaan lähipostiin. Postissa tulee täyttää vahingonkorvauslomake, jonka jälkeen Posti tekee korvauspäätöksen.
Pakkaukset lähtevät meiltä asianmukaisesti pakattuina. Mikäli Postin korvauspäätös on negatiivinen, ole hyvä ja ota yhteyttä meihin. Muista säilyttää Postin korvauspäätösdokumentti, mikäli Posti ei korvaa tuotteita. Emme korvaa rikkoutuneita lähetyksiä ennen kuin Posti on antanut asiasta negatiivisen korvauspäätöksen.

9. Asiakasrekisteri
Verkkokaupan asiakkaiden nimi- ja yhteystiedot tallennetaan MaxTrading Oy:n asiakasrekisteriin. Rekisterin tietoja käytetään rekisteriselosteessa kerrotulla tavalla. Rekisteriselosteen voi myös pyytää MaxTrading Oy:lta. Asiakkaalla on oikeus tarkastaa asiakasrekisteriin tallennetut tiedot pyytämällä rekisteriote. Tarkastaminen on maksutonta kerran vuodessa. Kirjallinen ja allekirjoitettu tarkastuspyyntö tulee toimittaa MaxTradingOy:lle, Westendintie 1, 02160 Espoo.

10. Asiakasviestintä
Enervit markkinointiviestejä lähetetään sen erikseen sivuiltamme tilanneille, rekisteröitymisen tai ostoksen yhteydessä suoramarkkinoinnin sallineille sähköpostitse. Lisäksi uutiskirje lähetetään ilmaisnäytetilausten ja kilpailujen yhteydessä suoramarkkinoinnin sallineille. Jokaisessa markkinointiviestissä on ohjeet uutiskirjeen peruuttamisesta ja maininta käytettävästä osoitelähteestä. Suoramarkkinoinnin sallineille ja osoitetietonsa antaneille voidaan lähettää uutiskirje myös postitse.

11. Voimassaolo
Nämä toimitusehdot ovat voimassa toistaiseksi. MaxTradnig Oy:llä on oikeus muuttaa näitä ehtoja sekä tuote-ehtoja. Muutoksesta ilmoitetaan MaxTrading Oy:n Internet-sivuilla.

12. Sovellettava laki ja erimielisyydet
Tähän sopimukseen sovelletaan Suomen lakia. Mahdolliset erimielisyydet ratkaistaan Helsingin käräjäoikeudessa. Kuluttajalla on oikeus myös nostaa kanne kotipaikkansa yleisessä alioikeudessa tai saattaa asia kuluttajariitalautakunnan käsiteltäväksi.

Lisätietoja saatte ottamalla yhteyttä MaxTrading Oy:n asiakaspalveluun, puh. 0207691970 tai info@enervit.fi. Tiedustelut voidaan osoittaa myös kirjallisesti osoitteeseen, MaxTrading Oy, Westendintie 1, 02160 Espoo. 

Sivuston toteutus Whitestone Oy